Uw monument of publieke omgeving is in gebruik. Bezoekers willen bijvoorbeeld genieten van de collecties in het museum, gebruikmaken van horeca faciliteiten en collega’s willen rustig kunnen werken. Koninklijke Woudenberg vindt het belangrijk dat iedereen kan blijven genieten van erfgoed. Ook tijdens de beheer- en onderhoudsfase.
Koninklijke Woudenberg richt zich op een ongestoorde en zo efficiënt mogelijke dienstverlening. Voor de klant en eindgebruiker. Voor gast en bezoekers draait het om een optimale beleving, ook tijdens het klaren van een onderhoudsklus. Ons motto: onzichtbare dienstverlening waar mogelijk, zichtbaar waar nodig.
Koninklijke Woudenberg stelt de bezoekers en gebruikers van een gebouw centraal. Tijdens de onderhoudsklus voegen wij hospitality toe aan een gebouw, we beperken de overlast door de werkzaamheden zo comfortabel mogelijk te laten verlopen. Onze experts leven zich in de doelgroep in en houden rekening met de dagelijkse processen. Op die manier proberen we de werkzaamheden zo onopvallend mogelijk uit te voeren.
Als opdrachtgever heeft u altijd een vast aanspreekpunt. Wij geloven in het integraal functioneren van het team Koninklijke Woudenberg binnen het team van de opdrachtgever. Eén team, één gedachte. Om elkaar aan te vullen, mee te denken en eenheid in de uitstraling en cultuur van het bedrijf te creëren.